امروز امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / Monday, Jul 01, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افزایش 292 درصدی صادرات استان مرکزی

کد مطلب: 40172 | تاریخ ارسال: 3 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مسئول پروژه CMMS پالایشگاه امام خمینی شازند گفت: کار جمع آوری اطلاعات مربوط به کلیه تجهیزات فاز یک پالایشگاه طبق زمان بندی انجام شده با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، انیس حسینی با بیان اینکه کارجمع آوری اطلاعات تجهیزات پالایشگاه امام خمینی شازند انجام و به پایان رسید، افزود: در مدت 37 روز کاری، اطلاعات بالغ بر 19,540 عدد تجهیز عملیاتی جمع آوری و در پایگاه اطلاعاتی نرم افزار CMMS وارد شده است.
وی گفت: از مجموع کل تجهیزات مذکور 12,843 عدد مربوط به ابزار دقیق، 2,887 عدد مربوط به تجهیزات برقی، 2,632 عدد مربوط به تجهیزات ثابت و 1,178 عدد مربوط به تجهیزات دوار هستند. همچنین تعداد 3,330 عدد از مجموع کل تجهیزات به عنوان تجهیز اصلی شناسایی شده است که با تشکیل کمیته های تخصصی، مورد ارزیابی عدد ریسک قرار گرفته اند.
مسئول پروژه CMMS پالایشگاه گفت: به زودی با بر طرف شدن برخی از مشکلات نرم افزار توسط پیمانکار، مرحله استقرار نهایی نرم افزار در تمام واحدهای فاز یک پالایشگاه آغاز خواهد شد.
افزایش 292 درصدی صادرات از گمرکات استان
مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: در سال 90 چهار هزار و 781 میلیارد ریال معادل 436 میلیون دلار کالا از گمرکات استان مرکزی صادر شد که  نسبت به مدت مشابه سال قبل، 291 درصد رشد داشته است.
حسین دمیاد ارمنستان، گرجستان، عراق، عمان، ترکیه، ازبکستان، فدراسیون روسیه، بلژیک، افغانستان، کویت، چین، آلمان، اکراین، رومانی، عمان، امارات متحده عربی، سوریه و پاکستان مقصد کالای صادراتی استان  دانست و افزود: صادرات استان در سال گذشته با احتساب نفت سفید و نفت گاز به وسیله پنج هزار و 152 فقره اظهارنامه به وزن 476 هزار و 222 تن انجام شد که از لحاظ وزن و تعداد به تریب 242 و68درصد نسبت به سال 89 رشد داشته است.
وی صادرات غیر نفتی سال گذشته استان مرکزی را از حیث تعداد، وزن و ارزش به ترتیب 41 ، 74 و 78 درصد افزایش اعلام کرد و گفت: کالاهای غیر نفتی صادره توسط چهار هزار و 313 فقره اظهارنامه به وزن 195 هزار و 35 تن و ارزش ریالی یک هزار و 917 میلیارد ریال معادل 171 میلیون دلار صادر شدند.
تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان مرکزی به 67 جایگاه رسید
شمار جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی با بهره‌برداری از یک جایگاه جدید در آزاد راه اراک – قم، به 67 جایگاه افزایش یافت.
ظرفیت کنونی کمپرسورهای موجود جایگاه ها بیش از 52 هزار و 625 متر مکعب است و با 140 دیسپنسر و 280 نازل آماده سوخت رسانی به مصرف کنندگان است.
راه اندازی سامانه پیام کوتاه  شرکت گاز استان
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مشترکان،‌ افزود: این سامانه از قابلیت های مختلفی برخودار است که آگاهی از مقدار گاز مصرفی، مبلغ بدهی، شماره کارکرد کنتور از سوی مشترک ( در صورت قرائت نشدن به وسیله کنتورخوان)،‌ همچنین تسویه حساب، اطلاع از مدارک لازم، راهنمایی برای تغییر نام و اشتراک پذیری  از جمله آنهاست.
غلامرضا مشایخی طرح سوال و شکایت و پیگیری آنها، ایجاد سامانه نظرسنجی مکانیزه و طرح مسابقات را از دیگر امکانات این سامانه اعلام کرد و گفت: شماره پیامک 30004720 خط ارتباطی است مشترکان را با شرکت گاز استان مرکزی متصل می کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.