امروز امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / Monday, Jul 01, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ورود نقدینگی به بازار سهام ازاولویت‌های استان مركزی

ورود نقدینگی به بازار سهام ازاولویت‌های استان مركزی

کد مطلب: 40168 | تاریخ ارسال: 3 آوریل 2012 | چاپ صفحه

مدیر بورس منطقه ای استان مركزی گفت: تلاش برای ورود جریان نقدینگی به بازار سهام با هدف افزایش سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله اولویت‌های بورس این استان در سال جاری است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘احمد رضوان پور’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری كلاس های آموزشی و ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در بورس از دیگر اولویت های بازار سرمایه در استان مركزی است.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری در روزهای ابتدایی امسال بورس نسبت به سال گذشته افزایش بسیاری داشته است كه این مهم نشان از اعتماد مردم به این بازاراست.

مدیر بورس منطقه ای استان مركزی اضافه كرد: میزان خرید سهام برخی شركت ها از جمله ماشین سازی اراك، هپكو و آلومینیوم سازی افزایش چشم گیری داشته و امیدواریم این افزایش تا پایان سال برای تمام شركت های عضو بازار بورس مشاهده شود.

رضوان پور یادآور شد: امسال تعدادی شركت جدید عضو بازار بورس می شوند كه با ورود آنها میزان معاملات افزایش بسیاری می یابد و دامنه خرید در این بازار گسترش می یابد.

وی عنوان كرد: تأمین منابع مالی پروژه‌ها یكی از مباحث مهم در رشد و توسعه اقتصاد است كه اگر این مهم تأمین شود سبب كاهش هزینه‌ها و تخصیص بهتر منابع مالی خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.