امروز امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ / Saturday, Jun 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



هیچ مسافری در نوروز امسال بدون اسكان نمانده است

کد مطلب: 40051 | تاریخ ارسال: 30 مارس 2012 | چاپ صفحه

رییس ستاد دایمی تسهیلات سفر كشور گفت: بیش از هفت میلیون نفر در نوروز امسال در مراكز اقامتی كشورسكنی گزیده اند و هیچ مسافری بدون اسكان نمانده است .

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ‘منوچهر جهانیان’ روز پنج شنبه در بازدید از ستاد دایمی تسهیلات سفر استان مركزی افزود: این عده در هتل ها، مهمانپذیر ها، مدارس، كمپ های موقت، چادر های مسافرتی، منازل استیجاری، مهمانسراها و خوابگاه های دانشجویی ساكن شدند.

وی ادامه داد: آمار گردشگران كشور از 25 اسفند تا كنون 34 و 5 دهم درصد و اقامت مسافران نوروزی نیز 29 و سه دهم درصد نسبت به دوره مشابه پارسال رشد داشته است.

رییس ستاد دایمی تسهیلات سفر كشور افزود: بیشترین مسافران نوروزی به استان های قم، فارس، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان سفر كرده اند و امیدوارمی رود در دور دوم سفرها نیز خدمات مطلوبی ارایه شود.

وی بیان كرد: هماهنگی و همدلی بین معاونین ستاد مركزی و دستگاه های اجرایی استان ها و استانداران به عنوان رییس ستاد تسهیلات سفر های استانی موجب خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی شده است.

رییس ستاد دایمی تسهیلات سفر كشور توضیح داد: اسكان مسافران نوروزی، برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه های سوغات و صنایع دستی، اطلاع رسانی برنامه ها، برقراری امنیت و سلامت گردشگران و ارایه خدمات بهداشتی موجب به وجود آمدن فضای مطلوبی برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی شده تا هم وطنان بتوانند از سفر خود نهایت لذت و بهره مندی را ببرند.

وی اظهار كرد: توجه به سفرهای نوروزی و گردشگری به عنوان یك امر فرابخشی وفرا دستگاهی، نیازمند هماهنگی و ایجاد شرایط لازم برای خدمات رسانی مطلوب است كه خوشبختانه این امر اجرا شده است.

وی اظهار كرد: تعداد مسافران نوروزی در استان مركزی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش یافته و

تعامل و همكاری اعضای ستاد تسهیلات سفر استان در ارایه خدمات كیفی و كمی به مسافران مطلوب است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.