- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

آیت‌الله ‌دری‌‌نجف‌آبادی: دولتمردان ‌ظرفیت نقد‌پذیری خود را افزایش دهند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ‌ظهر امروز در جمع اعضای حزب کارگزاران سازندگی استان مرکزی‌ با تاکید بر اینکه نگاه دولتمردان و فعالان سیاسی در احزاب مختلف باید معطوف به توسعه و پیشرفت کشور باشد، بیان داشت: دولتمردان باید همواره خود را در توسعه و پیشرفت کشور مسئول دانسته و در این راستا حرکت کنند.

‌وی افزود: برقراری ارتباط  قوی و افزایش تعاملات با روحانیت و علمای دین اصل بسیار اساسی است که دولتمردان و گروه‌های سیاسی باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت: برقراری چنین تعاملاتی می‌تواند دولتمردان را در حل مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یاری رساند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه همگامی احزاب با سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید منجر به افزایش نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، اظهار کرد: دولت خود را موظف به برقراری امنیت و آرامش اجتماعی کرده که نقش احزاب مختلف در تحقق این رسالت نقش غیر قابل انکاری است.

دری‌ نجف‌آبادی تاکید کرد: احزاب سیاسی قانون‌مدار بازوان پر توان دولت در رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: دولتمردان باید نقد‌پذیر بوده و ظرفیت نقد‌پذیری خود را افزایش دهند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی نیز گفت: احزاب مختلف باید با رعایت خطوط قرمز نظام در عرصه‌های سیاسی حضور فعال داشته باشند.

حسین مرعشی اظهار داشت: حضور فعال گروه‌های سیاسی قانون‌مدار در جامعه می‌تواند مانع از شکل‌گیری باندهای ‌مشکل‌ساز برای نظام شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین سیاست حزب کارگزاران سازندگی حرکت در راستای تحقق اهداف نظام است و این حزب خود را مکمل سیاست‌ها و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: اعضای حزب کارگزاران سازندگی به دنبال ایجاد پیوند قوی و تاثیرگذار با دولت هستند و تلاش خود را در راستای ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی به کار خواهند بست.