امروز امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday, Mar 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در ۵۰ نقطه استان مرکزی

کد مطلب: 52893 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

رئیس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی گفت: در ۵۰نقطه استان مرکزی برنامه‌های دهه فجر به‌طور منسجم برگزار می شود و ۲ ویژه‌برنامه در خمین به‌عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار می‌شود

به‌گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام عباس‌هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه‌فجر استان مرکزی با اشاره به‌ برنامه‌های این ایام اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سطح استان، برنامه‌های امسال از نظر کمی و کیفی نسبت به‌ سال‌های گذشته بهتر شده تا بتوانیم پیروزی انقلاب اسلامی را در استان با شکوهی بیشتر برگزار کنیم.

وی افزود: تمام اهداف ما از برنامه‌های تدارک دیده شده پیشبرد اهداف جمهوری انقلاب اسلامی است که با برگزاری این برنامه‌ها امیدواریم بتوانیم دستاوردهای استقلال و دستاوردهای فرهنگی – اقتصادی را به‌نسل جوانان منتقل کنیم.

رئیس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی تصریح کرد: برنامه‌هایی که برای ایام دهه فجر اعلام شده باید مقید به‌ مکان و زمان مشخصی باشد چراکه در ۱۰ روز ایام مبارک دهه‌فجر مراسم و برنامه‌هایی منسجم انجام می‌شود که نباید تداخل در اجرای آنها سبب کم شدن تأثیر آنها شود.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به‌ویژه برنامه‌هایی که در اراک و خمین برگزار می‌شود، گفت: در استان مرکزی ۵۰ نقطه برنامه‌های دهه فجر به‌طور منسجم برگزار می‌شود که ۲ ویژه‌برنامه در خمین به‌عنوان زادگاه رهبر انقلاب و نیز در اراک برگزار می‌شود، چرا که بخشی از زندگی امام خمینی(ره) در اراک بوده که مقرر شده حجره قدیمی امام(ره) را گلباران کنند.

وی افزود: در کنار راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای سرود هزار و ۳۵۷ نفری بعد از راهپیمایی در مصلای اراک، سخنرانی و باز روایت جریان‌های انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های ۲۲ بهمن ماه است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به‌ زمان و مسیر راهپیمایی گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مسیر راهپیمایی از میدان شهدا، محسنی، ادبجو و در پایان اجتماع در مصلای اراک بوده که امیدواریم که مسئولان در این روز برنامه خوب و منسجمی داشته باشند و برنامه‌های دهه فجر را پوشش دهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.