- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

برگزاری نمایشگاه عکس تالاب میقان در مجلس شورای اسلامی به تعویق افتاد

به گزارش مرکزی دیلی، دکتر سیاوش آقاخانی مدیرعامل موسسه زیست محیطی کیمیای سبز اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، در خصوص برگزاری نمایشگاه عکس میقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق برنامه‌ربزی‌های قبلی مقرر شده بود که این نمایشگاه امسال برگزار شود که متأسفانه زمان آن به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه همزمان با هفته محیط زیست برگزار می شود، افزود: در تصمیم‌گیری‌های جدید تعیین شد که این نمایشگاه در ۱۵ خرداد ماه سال آینده همزمان با روز محیط زیست برگزار شود تا علاوه بر معرفی ویژگی‌های زیستی و ارزش‌های تالاب میقان اراک مباحث زیست محیطی نیز مورد توجه قرار گیرد.

آقاخانی تصریح کرد: در صدد هستیم کهدر حاشیه این نمایشگاه مباحث مربوط به دستاوردهای طرح جامع کاهش آلودگی هوا بیان و معرفی از منطقه حفاظت شده هفتاد قله صورت گیرد. به همین دلیل برگزاری این نمایشگاه به هفته محیط زیست به منظور مشارکت بیشتر محیط زیست موکول شد.

این فعال محیط زیست با اشاره به اینکه این نمایشگاه در نگارخانه جنب صحن مجلس برگزار خواهد شد، افزود: علاوه بر عکس‌های جشنواره عکس تالاب میقان؛ حدود ۶۰ عکس دیگر از تالاب به همراه ۱۰۰ کاریکاتور و همچنین عکس‌هایی مربوط به آلودگی هوا نیز به نمایش در خواهد آمد.