- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

رئیس کل دادگستری استان: پیام رهبری به جوانان اروپایی،توطئه دشمن را ناکام گذاشت

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی، افزود: امروز جامعه از شرایطی خاص برخوردارست و ایشان با بیانات گهربار خویش مبنی بر آشنایی این جوانان با اسلام ناب آنان را به سمن کشف حقیقت و درک اسلام ناب هدایت کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند اسلام را در قالب اسلام آمریکایی و گروهک‌های منافقان همچون داعش، النصره و طالبان به جوانان انتقال دهند، اظهار کرد: اسلام دین مهربانی، رأفت و گذشت است و با اقدامات جنایتکارانه گروه‌های منافق و قتل و غارت آنان سنخیتی ندارد.

دشمن هجمه تمام عیاری علیه اسلام به راه انداخته است

مظفری تأکید کرد: دشمن از گسترش کروهک‌های تروریستی همچون داعش و غیره استفاده کرده و هجمه تمام عیاری را علیه اسلام به راه انداخته است و قصد دارد موج اسلام‌هراسی را بین جوانان سایر ملل گسترش دهد.

وی در ادامه مقام عظمای ولایت از این فرصت استفاده کرده و با جوانان و نوجوانان جوامع آمریکایی و اروپایی مستقیم صحبت فرمودند و به آنان گوشزد کردند که برای شناخت اسلام به منابع ناب این دین الهی مراجعه کرده و به الگوسازی گروک‌های منافق و ترسیم آنان از اسلام توجه نکنند.

بهترین روش برای معرفی اسلام به جوامع بشری

حجت‌الاسلام مظفری با اشاره به اینکه اسلام حقیقت نابی است که از منابع قرآنی و وحی شناخته می‌شود، یادآور شد: با این حساب رهبری در این شرایط حساس بهترین روش را برای معرفی اسلام به جوامع بشری اتخاذ کرده و توطئه آنان را باردیگر ناکام گذاشت.

رئیس کل دادگستری کل استان در پایان دنیای غرب و استکباری را پر از حیله و نیرنگ عنوان کرد وافزود: دشمن و ایادی مزدور از تمامی ظرفیت و توان خویش مانند اجرایی کردن تحریم‌ها در قالب برنامه‌های مختلف برای ریشه‌کن کردن اسلام و مسلمانان استفاده می‌کنند؛ اما در مقابل جوامع اسلامی نیز در پاسخ به اقدامات شرمگینانه آنان ساکت نخواهند بود و به‌شدت برخورد می‌کنند.