امروز امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday, Mar 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



هفته نامه سرچشمه: استانداری که دیر آمد و زود رفت

کد مطلب: 52856 | تاریخ ارسال: 28 ژانویه 2015 | چاپ صفحه

هفته نامه سرچشمه استان مرکزی عنوان درشت صفحه نخست شماره ۷۲۹ خود را به مقاله ای با تیتر « مقیمی دیر آمد و زود رفت » اختصاص داده و تحلیلی از معضلات و ظرفیت های استان و ضرورت بازتعریف آنها توسط استاندار جدید استان پرداخته است.

« محمد رجائیان » نگارنده این مقاله در این مطلب آورده است: استان مرکزی جایگاه وی‍ژه ای که در حوزه صنعت و کشاورزی و موضوعات فرهنگی دارد و استانداری که می خواهد سکان مدیریت اجرایی این خطه را در دست بگیرد، باید مدیریت بحران بداند و با قدرت از حقوق مردم دفاع کند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این مطلب آمده است: عملکرد فراجناحی و ضایع نکردن منافع مردم از موضوعاتی است که استاندار بعدی باید به آن آراسته باشد و گره گشایی دردهای مردم را سرلوحه امور قرار دهد.

در ادامه مطلب آمده است: استان مقتدر و تاثیر گذاری استانی چون مرکزی نباید به جولانگاه زد و بند بازان سیاسی تبدیل شود و نیاز است با راهبری صحیح مسایل، سر نوشت مردم با ریالی فروخته نشود..

در این مطلب خاطر نشان شده است: تب بالای تصاحب کرسی استانداری در ساعتی پس از رفتن مقیمی درسایت ها و خبرگزاری ها نشان از فضای ناسالم جنگ قدرت دارد، فرصت طلبانی که به دنبال سوار شدن و یا سواری گرفتن از موج های احساسی و فرصتها هستند.

نویسنده در این مطلب بیان کرده است: رفتن مقیمی به پست بالاتر مبارک، تاوان تغییر مدیریت را نباید در موج تغییر مهره های سیاسی و تعلل در سیاستگذاری های اقتصادی و اجتماعی شاهد باشیم و مردم گناهی ندارند که استانداری نرسیده می رود.

این مطلب می افزاید: اگرچه مقیمی بر کرسی مهمتری در مدیریت سیاسی وزارت کشور نشست اما مردم استان مرکزی نباید عقب بروند و در حالی که همه چیز دارند و از بیشتر از نیمی از استان های کشور در برخورداری از امکانات زیر بنایی و توسعه ای پیش تر هستند قربانی تصمیم های مقطعی مدیریت ها شوند و امیدواریم انتخاب صحیح روحانی همه کاستی ها را جبران نماید.

نویسنده در این مطلب بیان کرده است: به نمایندگان که قطعا باید در انتخاب استاندار بیش از همه جریانات نقش داشته باشند توصیه می شوداز بین همه گزینه هایی که مدعی حضور بر کرسی استانداری هستند کسی را حمایت کنند که بتواند در شرایط پولی دولت، کاهش قیمت نفت، احتمال تداوم تحریم ، مشکلات جامعه کارگری و صنعتی و هزاران مشکل دیگر که به نوعی بحران تلقی می شود، استان مرکزی را اداره کند.

« حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی شد»،« رفع معضل آلودگی هوا بدون مشارکت مردم امکانپذیر نیست»، و« انتقال سند اراضی دانشگاه اراک در مدت ۱۵ روز» از دیگر عنوان های هفته نامه سرچشمه است.

هفته نامه سرچشمه با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی « مصطفی قاسمی » چاپ و منتشر می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.