امروز امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday, Mar 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تبلیغات

چاپ این خبر

تبلیغات در مرکزی دیلی با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و نه صرفا با نگاه جذب منابع مالی و ادامه حیات رسانه منتشر می گردد.

امیدواریم قالب نمایش و کیفیت ارائه آگهی های تبلیغاتی در اولین پایگاه رسمی خبری و تحلیلی استان مرکزی مورد پسند کاربران فرهیخته این استان و مخاطبان محترم رسانه قرار گیرد. البته اعتماد مخاطبان اینترنتی استان به این پایشگاه با بیش از دو سال سابقه فعالیت  و همچنین بازدید متوسط بیش از هشت هزار نفر کلیک در روز تبلیغات در مرکزی دیلی را به یکی از گزینه های مطرح برای مدیران آینده نگر و هوشمند بدل نموده است.

تمامی تبلیغات در بازه های زمانی یک ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله در قالب تبلیغات متنی بصورت متنی ثبت می شود. قیمت پایه برای تبلیغات متنی ، یکماهه 10 هزار تومان ، سه ماهه 20 هزار تومان ، شش ماهه 40 هزار تومان و یکساله 80 هزار تومان می باشد.

برای هر تبلیغ و یا هر مشترک یک صفحه خاص و همراه با آدرس جداگانه در نظر گرفته می شود که می تواند شامل فهرست نام و مشخصات محصولات و خدمات ، نحوه فروش ، تصاویر مربوطه ، آدرس واحد صنفی ، تولیدی ، کارگاه و یا دفتر مرکزی و … باشد. لازم بذکر است برای کاربرانی که فاقد وب سایت اطلاع رسانی می باشند این صفحات به منزله وب سایت محسوب شده و امکانات وب سایت کامل هم می تواند برای صفحات مشترکان در نظر گرفته شود و بصورت رایگان تبلیغات با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوگر اینترنتی ثبت و معرفی خواهد شد.

کلیه تبلیغات متنی به ترتیب اولویت در لیست جدیدترین تبلیغات و همچنین بخش نیازمندیهای سایت قرار خواهند گرفت.در صورتیکه مایل به درج بنر در صفحه اصلی مرکزی دیلی هستید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ویژه تبلیغات با ما تماس حاصل فرمایید.

شایان ذکر است درج آگهی متنی پایه برای فعالیتهای عام المنفعه فرهنگی و مذهبی بصورت رایگان صورت می پذیرد.

نمونه ای از آمار بازدیدهای مرکزی دیلی را جهت اطلاع بازدیدکنندگان محترم در تصویر زیر ملاحظه می فرمایید:

برای مشاهده آگهی ها و نیازمندیها کلیک کنید…

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر  اقدام فرمایید.

    نام و نام خانوادگی (الزامی)

    پست الکترونیک (الزامی)

    موضوع

    تلفن تماس

    پیغام

    captchaعبارت تصویر را در کادر پایین وارد کنید