- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

برگزاری همایش زنان و سبک زندگی ایرانی‌اسلامی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، زهرا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه مرکزی، در خصوص برنامه این دفتر در ایام دهه فجر اظهار کرد: کمیته زنان ستاد دهه فجر در استان تشکیل شده است و براساس جلساتی که برگزار شد طی این ایام ۲۰۷ عنوان برنامه و فعالیت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۷ فعالیت یاد شده در قالب کمیته زنان شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود، افزود: ۷۱ عنوان فعالیت نیز در قالب دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا خواهد شد.

فرجی تصریح کرد: این فعالیت‌ها شامل علمی، کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌ها و همایش‌ها، تقدیر از زنان، اطلاع‌رسانی در حوزه زنان، تبلیغات، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع در حوزه بانوان و افتتاحیه مراکز مرتبط با حوزه زنان است که پیش‌بینی شده و انجام می‌گیرد.

مدیرکل حوزه زنان استانداری مرکزی از برگزاری همایشی با عنوان زنان و سبک زندگی ایرانی‌اسلامی خبر داد و گفت: این همایش در روز هجدهم بهمن ماه با همکاری کلیه دستگاه‌های عضو کمیته و ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود. علاوه بر آن نیز نمایشگاه منطقه‌ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با ۲۵ غرفه از دستاوردهای زنان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود که بانوان استان نیز در آن حضوری فعال خواهند داشت.