امروز امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / Friday, Mar 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آغاز اجرای طرح امنیت اجتماعی در استان مرکزی

کد مطلب: 52668 | تاریخ ارسال: 26 فوریه 2013 | چاپ صفحه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از آغاز اجرای طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از امروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت و تأمین آسایش شهروندان در ایام پایان سال طرح امنیت اجتماعی از پنجم اسفند ماه تا پایان سال در تمام شهرهای استان به اجرا در می آید.

وی همچنین افزود: در این طرح تمام عوامل ستادی در کنار عوامل انتظامی در سه محور پوشش انتظامی به صورت محسوس، پوشش اطلاعاتی به صورت نامحسوس در اماکن شلوغ و پر تردد شهر و پوشش ترافیکی آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

سرهنگ کاکاوند ضمن درخواست از مردم و مسئولین برای تحقق اجرای این طرح با پلیس اظهارداشت: مشارکت عمومي اساس آرامش و امنيت جامعه و مهمترين مولفه در حاکميت انضباط اجتماعي است.

وی برقراري نظم و سامان يابي جامعه را امري لازم و ضروري دانست و گفت:زندگي اجتماعي بدون حاکميت قواعد و هنجارها که اصول اوليه شکل دهنده انضباط اجتماعي به شمار مي روند،امکان پذير نبوده و در چنين شرايطي نه امنيت افراد تامين مي شود و نه امکان رشد و توسعه فراهم وجود خواهد داشت.

وي يکي از مهمترين و بهترين روش ها براي گسترش انضباط اجتماعي در جامعه را نهادينه کردن آن در بين مردم دانست و بيان داشت:با نهادينه شدن انضباط اجتماعي،افراد شيوه هاي مورد توافق همگاني را فرا مي گيرند و پايبند به مراعات هنجارها ،بدون هيچ گونه ناظر بيروني مي شوند.

وي نظم پايدار را مستلزم آموزش اخلاقي و دروني ساختن قوانين و اخلاق و همراه با آن نيازمند ضمانت اجرايي رسمي برشمرد و اضافه کرد:براي برقراري و دوام نظم در هر جامعه، ضمانت هاي رسمي لازم است و نيروي انتظامي به عنوان يکي از سازمان هاي متولي نظم و امنيت بر تضمين رعايت قوانين نظارت دارد.

سرهنگ کاکاوند نظم ترکيبي را مناسب ترين رويکرد در برقراري و حفظ نظم خواند و گفت:به همين منظور نيروي انتظامي استان همراه با رويکرد جامعه محوري خود طرح ارتقاء انضباط اجتماعي را به صورت مستمر، در مراحلي مختلف به مرحله اجراء مي گذارد که با توجه به اهميت روزهاي پاياني سال،اين طرح از يوم جاري با بهره گيري از کليه توان صفي وستادي پليس شروع مي شود.

وي به ابعاد مختلف اجراي طرح اشاره کرد و گفت: پوشش انتظامي،اطلاعاتي و ترافيکي با حضور محسوس و نامحسوس کارکنان انتظامي،در مراکز خريد و نقاط پرتردد با هدف برقراري و ثبات آرامش مطلوب در استان،مهمترين هدف اجراي طرح انضباط اجتماعي است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي خاطر نشان کرد:در مدت زماني اجراي طرح و در حوزه راهنمايي ورانندگي با تخلفات بدون اغماض برخورد خواهد شد و لازم است که شهروندان براي امنيت زيبنده و در خور شان هم استاني هاي عزيز، نهايت همکاري و مشارکت لازم را با پليس داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.