امروز امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, Apr 25, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتصاب مديركل ارشاد استان مركزی به‌عنوان دبیر جشنواره موضوعی خلیج فارس

کد مطلب: 52613 | تاریخ ارسال: 26 فوریه 2013 | چاپ صفحه

طي حكمي از سوي وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصطفی مشایخی، مديركل ارشاد استان مركزي به‌عنوان دبیر جشنواره موضوعی خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي، طي حكمی مصطفی مشایخی، مديركل ارشاد استان مركزي به‌عنوان دبیر جشنواره موضوعی خلیج فارس منصوب شد. در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: جشنواره فرهنگی- هنری خلیج فارس فرصت و بستری است تا داشته‌های گرانسنگ این سرزمین کهن از ظلم‌‌ستیزی و رشادت مردمانش در طول تمدن دیرپای تاریخی تا پیام جهان‌شمول صلح، عدالت و برادری از سوی ایران اسلامی، بیش از بیش به جهانیان معرفی شود. مطمئنم دستاوردهای این حرکت ارزشمند مایه افتخار و بهره‌گیری نسل‌های آینده خواهد بود.

آرام‌نیلگون خلیج فارس که آغوش مهربان خویش را به روی مردمان پاک نهاد این یران و نقش تعیین‌کننده آن در همه وجوه حیات اعسر زمین نورانی گشوده است، خاستگاه پرخروش دلیرمردان و گردان ایرانی بوده است که با ایستادن در برابر دست‌ یازی‌های بیگانگان به بهای خون خویش، این پاره عزیز تر از جان را پاس داشته و به امروزیان سپرده‌ا‌ند.

در ادامه آمده است: جای بسی خرسندی است که نسل بصیر امروز نیز بر عظمت و اهمیت این پاره وطن وقوف دارند و برگزاری جشنواره فرهنگی- هنری خلیج فارس نمادی است از این توجه تعلق و بصیرت با نظر داشت به اهمیت این قلب تپنده ایران و نقش تعیین آن در همه وجوه حیات اعتقادی و ملی این سرزمین، به موجب این حکم به‌عنوان دبیر جشنواره موضوعی خلیج فارس منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و همفکری و همکاری دیگر اعضای محترم شورا در تحقق آرمان‌های بلند این تلاش ارزشمند فرهنگی، موفق ومؤید باشید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.