- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

مسابقات بازیهای رایانه ای جام دیجیتالی فجر در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی ، محمد هادی بیات افزود : با توجه به نیازهای روز افزون فرهنگی دیجیتالی در استان مرکزی و با نظر کارشناسی و پیشنهاد دپارتمان بازیهای رایانه ای استان مرکزی ، جام دیجیتالی فجر طراحی و اجرا گردید که در این مسابقات بیش از یکصد نفر از کاربران و علاقمندان این حوزه ثبت نام و رقابت نمودند.
وی در ادامه افزود : افتتاح این رقابت ها بدلیل همزامانی با افتتاح اولین مرکز تخصصی بازیهای رایانه ای استان به روز ۲۸ بهمن ماه موکول شد و در این روز با حضور معاونت محترم اداری و مالی و همچنین مدیریت محترم فناوری اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مرکز تخصصی مذکور آغاز بکار نمود.
مهندس بیات گفت : روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ، گروه بندی و قرعه کشی مسابقات انجام شد و در همین روز به همت تیم برگزار کننده مسابقات ۱۴۰ بازی مرحله اول که به شکل گروهی برنامه ریزی شده بود ، انجام گردید که مراحل بعدی هم بصورت تک حذفی مسابقات ادامه خواهد داشت و نهایتا دو گروه سه نفره در رشته های pes2013 و fifa2013 برگزیده خواهند شد و مسابقات فینال بازی ها در مراسم اختتامیه جام برگزار شده و همزمان با برنامه های متنوع اهدای جوایز نفرات برتر هم انجام خواهد گرفت.
ایشان در پایان ضمن تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های فرهنگی استان با قعالیت های خودجوش و کارشناسی شده در حوزه فرهنگ دیجیتال افزود : خوشبختانه با پتانسیل مناسب و برنامه ریزی کارشناسی که انجام گرفته است ، بنا داریم مسابقات را بصورت لیگ حرفه ای و همچنین مسابقات دوره ای و مناسبتی در استان برگزار کنیم که این فرصتی مناسب برای علاقمندان به این حوزه است که ضمن پر کردن اوقات فراغت کاربران علاقمند به بازیهای رایانه ای فرصت رشد و توسعه را به صنعت بازی های رایانه ای در استان بدهیم و بلحاظ فرهنگی هم در خاکریز های جنگ نرم قدرت مانور را از دشمن بگیریم.
شایان ذکر است به تمامی حاضرین در مسابقات آنتی ویروس پاندا ۲۰۱۳ و همچنین لوح تقدیر ارائه می گردد و برای نفرات برتر هم علاوه بر جوایز نقدی ( ۱۰۰ و ۷۵ و ۵۰ هزار تومانی ) اشتراک اینترنت پر سرعت و نسخه حرفه این آنتی ویروس و شرکت رایگان در دوره بعدی مسابقات در نظر گرفته شده است. اطلاع رسانی مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از طریق مجموعه پرتال های مجتمع دیجیتال و پرتال تخصصی بازی های رایانه ای استان مرکزی صورت خواهد گرفت.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال دپارتمان بازیهای رایانه ای مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی مراجعه نمایند:
http://markazigame.ir [1]