امروز امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / Tuesday, Apr 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پرهیز از مسائل حاشیه ای ،عامل توسعه متوازن فوتبال در استان

کد مطلب: 52485 | تاریخ ارسال: 18 فوریه 2013 | چاپ صفحه

رییس هیات فوتبال استان مركزی گفت: پرهیز از مسائل حاشیه ای موجب توسعه متوازن فوتبال در این استان می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ‘محمدرضا غفاری’ روز شنبه در نشست صمیمی پیشكسوتان، مربیان، داوران، مدیران باشگاه ها و كارشناسان فوتبال استان مركزی در اراك افزود: هیات فوتبال در همه شهرستان های استان مركزی فعال است و مسابقات مختلف در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشكسوتان به صورت منظم در شهرها و روستاها برگزار می شود.

وی بیان كرد: ورود بخش خصوصی و حمایت برای توسعه بیشتر فوتبال و حضور قوی تر تیم های استان مركزی در لیگ های فوتبال و فوتسال با همدلی، تعامل و روحیه همكاری محقق می شود.

رییس هیات فوتبال استان مركزی اظهار كرد: امروز فوتبال به صنعتی مورد توجه در دنیا تبدیل شده و باید این مهم در استان نیز عملیاتی شود.

غفاری تاكید كرد: هیات های فوتبال در استان ها در امر سیاستگذاری و نظارت فعالیت دارند و تلاش در بعد حرفه ای و قهرمانی بر عهده باشگاه ها است.

وی خاطر نشان كرد: برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری بر عهده این هیات است و بكارگیری و جذب مربیان و داوران بر عهده بخش خصوصی و باشگاه ها است كه این مهم باید در استان پررنگ تر شود.

رییس هیات فوتبال استان مركزی اضافه كرد: این هیات برای تعامل با پیشكسوتان، مربیان، كارشناسان و افراد دلسوز آماده است و در این خصوص كمیته های مختلفی تشكیل شده است.

غفاری اظهار كرد: توسعه فوتبال در استان مركزی تنها به اراك محدود نشده و به شهرستان ها و روستاها نیز توجه جدی شده است.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در ادامه این نشست گفت: باشگاه شهرداری اراك برای توسعه بیشتر سایر رشته های ورزشی آماده است.

‘مجتبی خراجی’ افزود: باشگاه به معنای واقعی در استان مركزی پایه ریزی نشده است و شهرداری اراك نیز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی اظهار كرد: تیم فوتبال شهرداری اراك كه در لیگ آزادگان حضور دارد برای ادامه حضور و كسب نتایج بهتر نیازمند حمایت معنوی و كمك فكری مربیان، پیشكسوتان و كارشناسان است.

در این نشست مقرر شد كمیته های مختلف و سایت هیات فوتبال استان مركزی فعال تر شود.ك/2

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.