امروز امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, Apr 25, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ایجاد شهرك صنعتی صنایع زیردستی پتروشیمی در استان مركزی

کد مطلب: 52422 | تاریخ ارسال: 15 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان مركزی گفت: شهرك صنعتی صنایع زیردستی پتروشیمی استان در خمین ایجاد می شود.

به گزارش مرکزی دیلی، ‘حامد یحیی’ عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایجاد این شهرك صنعتی به دلیل بهره مندی استان از مزیت پتروشیمی است و مجوز های لازم برای اسقرار آن اخذ شده است.

وی اظهار كرد: طراحی و جانمایی تاسیسات عمومی و حوزه كارگاهی این شهرك در وسعت یكصد هكتار در دست انجام است و برآورد شده بیش از 150 واحد زیردستی صنایع پتروشیمی در آن مستقر شود.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان مركزی بیان كرد: هر متر مربع زمین این شهرك به قیمت 210 هزار ریال به متقاضیان واگذار می شود.

یحیی خاطرنشان كرد: ارزش افزوده محصولات پتروشیمی در صنایع زیردستی است كه علاوه بر تولید ثروت و تكمیل چرخه تولیدات، بستر مناسبی برای اشتغال مهیا می كند.

وی توضیح داد: پتروشیمی شازند با 17 محصول اصلی پلیمری و شیمیایی مختلف بیشترین تنوع تولید را در بین پتروشیمی های كشور دارد و هم اكنون خوراك اولیه تولید برای پنج هزار واحد زیردستی در كشور را تامین می كند .

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان مركزی اضافه كرد: بر اساس مطالعات انجام شده كلیه واحدهای تولیدی در حوزه صنایع نساجی، انواع پلیمرها و پلاستیك ها، چسب سازی، لاستیك سازی، نفت و گاز، لوله‌های پلی اتیلنی، شوینده‌ها و پاك‌كننده ها می توانند در این شهرك صنعتی مستقر شوند.

در26 شهرك و ناحیه صنعتی فعال استان مركزی یكهزار و 985 واحد تولیدی و صنعتی مستقر است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.