امروز امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حمایت انجمن بیماران مبتلا به ام‌ اس از یک هزار بیمار

کد مطلب: 52407 | تاریخ ارسال: 15 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام ‌‌اس استان مرکزی از تشکیل یک هزار و 66 پرونده برای بیماران مبتلا به ام ‌اس در این انجمن خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، مریم پیغمبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 66 بیمار مبتلا به ام ‌اس با تشکیل پرونده زیر پوشش خدمات این انجمن قرار گرفتند که از این تعداد 828 نفر زن و 238 نفر مرد هستند.

وی تصریح کرد: این آمار، آمار واقعی بیماران مبتلا به ام اس نیست، چرا که عده‌ای هم اکنون در حال تشکیل پرونده هستند و تعدادی دیگر برای درمان به استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام ‌‌اس استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت و بهره‌برداری از دو طبقه ساختمان در دست احداث این انجمن گفت: تاکنون دو طبقه این ساختمان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که یک طبقه آن به سالن ورزشی اختصاص یافته و طبقه دیگر نیز به بخش کاردرمانی، کتابخانه و کانون فرهنگی و بخش اداری تخصیص یافته است.

پیغمبرزاده از رایزنی با مسئولان نظام ‌پزشکی به منظور جذب یک پزشک عمومی خبر داد و افزود: به منظور برقراری امکانات درمانی و ویزیت رایگان بیماران مبتلا به ام اس رایزنی‌هایی را با مسئولان نظام پزشکی به منظور استقرار یک پزشک عمومی در ساختمان انجام داده‌ایم و چنانچه پزشکی موافقت کند انجمن اتاق و امکانات لازم را در اختیار پزشک قرار می‌دهد و پزشک می‌تواند ضمن پذیرش بیماران عادی بیماران مبتلا به ام اس را به صورت رایگان معاینه کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در منطقه گردو پزشک عمومی بسیار کم است، جذب این پزشک می‌تواند درآمدزایی خوبی برای پزشک داشته باشد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام ‌‌اس استان مرکزی خاطر نشان ساخت: همچنین رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی به منظور ایجاد یک درمانگاه در ساختمان انجمن با توجه به فعالیت بخش فیزیوتراپی و ایجاد امکانات درمانی در دست اقدام است که امیدواریم با موافقت دانشگاه همراه شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.