امروز امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday, Mar 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حماسه آفرینی مردم استان مرکزی در سالروز پیروزی انقلاب ایران

کد مطلب: 52337 | تاریخ ارسال: 10 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مردم استان مرکزی با حضور پر شور و بی سابقه خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر در تاریخ این انقلاب نوپاحلق کردند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مردم استان مرکزی  نیز امروز هم پای ملت ایران با شکوخ و اقتدار خاصی در میعادگاه های راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا فریاد لبیک یا حامنه ای خود را به گوش جهانیان برسانند.

میدان شهدای شهر اراک نیز امروز شاهد حماسه ای بود همچون سال های اول انقلاب، همه آمدند …پیر و جوان…زن و مرد..کودک و نوجوان …امروز همه از هر قشر و حزبی که بودند متحدشدند تا به دشمنان بگویند این ملت به آسانی دست از ارزشهای والای انقلاب خود برنمی دارند.

مسیر راهپیمایی در اراک از میدان شهدا تا مصلای اراک مملو از جمعیت بود و هر لحظه بر این جمعیت افزوده می شد…در حالیکه صف آغازین راهپیمایی به مصلا رسیده بود انتهای صف هنوز در میدان شهدا بود.

مردم دسته دسته در طول مسیر به راهپیمایی کنندگان اضافه می شدند واین روند تا مصلای شهر اراک همچنان ادامه داشت.

خون شهیدان ما هرگز از جوشش نمی ایستد

خرامان خرامان در حاشیه مسیر راهپیمایی در حرکت بود چادر رنگی گل داری که به سرداشت را با یک به جلو می کشید و با دست دیگر عکس جوان شهیدش را حمل می کرد.

ننه خدیجه 73 ساله در حالی که عرق پیشانی اش را پاک می کرد بوسه ای هم بر عکس علیرضای شهید زد و گفت: مردم بخاطر خون پاک تو هم که شده امروز پشت رهبرش را خالی نمی کند.

حاج رضا مشهدی پدر یکی دیگر از شهیدان 8 سال دفاع مقدس در گفت و گوبا خبرنگار مهر گفت: دشمنان بدانند خون شهیدان ما هرگز از جوشش نمی ایستد و به برکت خون این شهیدان انقلاب ایران تا کنون پا برجا باقی مانده و باقی خواهد ماند.

جوانان اراکی امروز گل کاشتند

آنچه زیبایی این حضور گسترده را در راهپیمایی 22 بهمن امروز دو چندان کرده بود حضور پر رنگ جوانان بود …جوانانی که شاید هیچ کدام انقلاب 57 را درک هم نکرده بودند اما با آنچه شنیده اند و دیده اند امروز احساس تکلیف کردند و آمدند ….جوانانی شاید کمتر کسی فکر می کرد در راهپیمایی امروز بتواند شاهد آنها باشد.

حسین محرابی جوان 23 ساله ای که امروز به همراه جمعی از دوستان دانشگاهی خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده بود در گفت و گو یا خبرنگار مهر گفت: شاید در سال 57 نبودیم و درک نکردیم حضور آن روزهای مردم را اما امروز هستیم و می دانیم حساسیتی که امروز متوجه ایران است کمتر از آن روزها نیست.

وی معتقد است : به فرموده رهبر انقلاب جوانان ایران امید آینده این نظام اند و باید پرچم این انقلاب از امروز در دست وارثان انقلاب یاشد.

فاطمه معصومی هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اگر می خواهیم مسئولین به ما اعتماد کنند و آینده کشور را به دست جوانان بسپارند ما هم باید پایبند به ارزشهای والای انقلابی باشیم که با خون شهدا به ثمر رسید.

یادگاران 8 سال دفاع مقدس امروز صحنه را خالی نگذاشتند

امروز همه آمدند ختی جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس..یکی روی دیلچر بود و دیگری با پای مصنوعی…یکی با تنهای دستی که از جنگ برایش باقی مانده بود پرچم زیبای ایران را به دست گرفته بود و دیگری با چشمان نا بینای خود همقدم با جمعیت به جلو حرکت می کرد.

اما در این بین جانبازی که به صورت دراز کش روی حال خوشی نداشت اما آمده بود تا بگوید اگر نمی تواند حرف بزند…اگر نمی تواندراه برود و فریاد مرگ بر آمریکایش رافقط حودش می تواند بشنود امروز آمده است تا با نگاه گرم و تن بی جانش به دشمن بگوسد سربازان انقلاب همیشه سربازان انقلاب هستند.

پرچم های استکبار به آتش کشیده شد

امروز بار دیگر پرچم های استکبار در میدان البرز اراک به آتش کشیده شد تا دنیا بداند ملت آزادیخواه ایران هرگز این قدرت ها را قبول نداشته و اصراری بر برقراری ارتباط با آنها ندارد.

شادی جوانان و نوجوانان اراکی در مراسم به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به آنها فهماند تلاش های بیهوده اشان برای به انحراف کشاندن نسل جوان و غیور ایرانی راه به جایی نخواهد برد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.