- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

دعوت مردم استان مركزی به حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، استانداری ، اداره كل تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره كل ورزش و جوانان استان مركزی از جمله نهادهایی هستند كه مردم را برای شركت در راهپیمایی 22 بهمن فراخوانده اند.

شهرداری، شورای اسلامی شهر و دانشگاه علوم پزشكی اراك، تشكل های غیر دولتی، فرمانداران و ائمه جمعه، دانشگاه های صنعتی، دولتی و آزاد اسلامی، قشرهای مختلف بسیج، دانشگاه و ستاد دهه فجر شهرستان تفرش و اداره كل راه آهن اراك نیز در این خصوص بیانیه صادر كرده اند.

اداره كل دامپزشكی، آموزش و پرورش، اداره كل كتابخانه های عمومی، اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری، اوقاف و امور خیریه، تامین اجتماعی، حج و زیارت، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، تشكل های سیاسی و احزاب، انجمن های اسلامی، كانون مداحان، بانك ها و كانون بازنشستگان سپاه روح الله از دیگر نهادهایی هستند كه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی كردند.

در این بیانیه ها آمده است: مردم با شركت در راهپیمایی 22 بهمن با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق كرده و بر سینه نامحرمان، آمریكای جنایتكار و اسرائیل غاصب دست رد می زنند.

در ادامه این بیانیه ها آمده است: اقشار مختلف مردم بار دیگر با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نشان می دهند كه به صورت یكپارچه و منسجم در حمایت از آرمانهای انقلاب ایستاده و از مسیری كه آگاهانه انتخاب كرده اند، عقب نشینی نمی كنند.