- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

اعلام حضور رسمی طرفداران دولت در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از شبکه ایران [1] ، جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی استان مرکزی و چهارمحال بختیاری طی بیانیه ای حمایت خود را از مواضع دیروز دکتر احمدی نژاد اعلام کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

این دولت قطار انقلاب را به ریل اصلی برگرداند: امام خامنه ای مدظله العالی

نسیم روح افزای مهر ورزی و عدالت از ابتدای سال 84، قوم موعود و زمینه ساز آخرالزمانی را شیفته دمیدن عدالت مهدوی کرده است

در این وانفسای جنگ فقر و غنا و جنگ مستضعفین و مستکبرین؛ انقلاب تاریخی خمینی کبیر راه را برای عدالتخواهان جهان هموار کرده و نشئه و نسیمی از دولت کریمه مهدوی به رهبری نایب المهدی امامنا الخامنه ای می رود تا انقلاب ایرانیان تاریخ ساز را از پیچ تاریخی به سلامت عبور دهد.

این جانبان جمعی از وبلاگ نویسان فدایی ولایت و حامی سردار عدالت بدین وسیله تبعیت محض خود را از فرمان های رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی اعلام داشته و به واسطه حمایت های صریح معظم له در شهریور ماه 1391 از دولت مکتبی و ذکر این مهم که به واسطه بیانات حضرتعالی دولت های نهم و دهم احیاگر گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب بوده و هستند، مسئولان ساده زیستند، استکبارستیزند، به انقلابیگرى افتخار می کنند…….. دعوت به عدالت می نمایند، از تجملات دور هستند و در یک کلام احیاگر گفتمان اصیل انقلاب امام روح الله بوده و هستند؛ حمایت تا سر حد جان خود را برای دفاع از دولت مورد حمایت نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اعلام داشته و در راه سربازی ولایت تابع محض امام امت خواهیم بود.