امروز امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


آغاز مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد استان مرکزی

آغاز مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد استان مرکزی

کد مطلب: 52046 | تاریخ ارسال: 5 فوریه 2013 | چاپ صفحه

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی از آغاز مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح رسمی این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات سومین دوره مسابقات فوتبال جام مساجد استان است که در رشته PES2013 آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به حضور بیش از 500 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: این مسابقات با هدف ایجاد لحظاتی شاد برای جوانان و ایجاد حس رقابت سالم بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شده است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی با بیان اینکه این مسابقات تا 18 بهمن ماه ادامه دارد، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر این مسابقات در هفت شهر تفرش، اراک، خمین، محلات، زرندیه، ساوه و شازند به صورت شهرستانی برگزار می‌شود که نفرات برتر به دور نهایی و استانی مسابقات راه می‌یابند.

ذوالفقاری با اشاره به برگزاری مراحل استانی این رقابت‌ها در 20 بهمن ماه بیان کرد: خوشبختانه امسال نیز همانند سال گذشته میزان استقبال از این رقابت‌ها چشمگیر بوده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.