- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

بررسی مشکلات مردمی با حضور فرمانده انتظامی در شهرستان‌های مختلف استان

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ عزیز الله ملکی در سفر به شهرستان محلات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: با توجه به مشکلاتی که مردم به منظور مراجعه حضوری در مرکز استان داشتند پیش بینی برگزاری جلسات ملاقات حضوری در شهرهای استان را داشته‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: با برگزاری این جلسات رضایت‌مندی خوبی در بین مردم حاصل شده و مشکلات اقشار مختلف جامعه در حوزه انتظامی در سطح شهرستان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در رابطه با برگزاری جلسه ملاقات مردمی در شهرستان محلات گفت: امروز به مشکلات 60 نفر از مراجعان رسیدگی و خوشبختانه بیش از80 درصد مردم از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی محلات بیان کرد: در سال جاری به نسبت سال قبل در شهرستان محلات، سه درصد کاهش جرم و 83 درصد افزایش در کشف جرائم سرقتی و بیش از 300 درصد افزایش در کشف مواد مخدر را شاهد بوده ایم.

سرهنگ ملکی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی جلسات مردمی در تمامی شهرستان های استان مرکزی ادامه پیدا خواهد کرد و عملکرد واحدهای نیروی انتظامی نیز به طور محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.