امروز امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, Apr 25, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استقرار یک فروند بالگرد امدادی در محورهای استان مرکزی

کد مطلب: 51822 | تاریخ ارسال: 25 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار یک فروند بالگرد امدادی از امروز به مدت 20 روز در محورهای استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت طرح امداد و نجات زمستانی یک فروند بالگرد امدادی به همراه یک تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار و امدادگر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان مستقر شد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای جمعیت هلال‌احمر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌های استان تصریح کرد: امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به ذخیره‌سازی اقلام امدادی در انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان اشاره کرد و افزود: تمام‌ اقلام امدادی مورد نیاز در امداد زمستانی ذخیره‌سازی شده است.

سلیمی وضعیت امسال امداد و نجات جاده‌ای استان را متفاوت با سال‌های گذشته خواند و تصریح کرد: بالگرد جمعیت هلال‌احمر از امروز به مدت 20 روز در استان مستقر خواهد بود و از امداد و نجات هوایی در سال جاری برخورداریم.

به گفته وی جمعیت هلال احمر استان مرکزی با 10 پایگاه ثابت و 7 پایگاه سیار در طرح امداد و نجات زمستانی آماده ارائه خدمات به مسافرین حادثه دیده است.

وی همچنین از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برای عملیات امداد و نجات زمستانی خبر داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.