- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

احتمال برگزاری آزمون استخدام ۸۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مرکزی نیوز ؛ سعید آقاصادقی در گفت‌و گو با ایسنا ، با اعلام این خبر افزود: جهت اجرای مصوبه دولت درخصوص سهمیه استخدامی استان مرکزی در حال اخذ اطلاعات از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی تصریح کرد: براساس مکاتباتی که با دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام است تعداد پست‌های بلاتصدی ادارات و سازمان‌ها، سهم ملی دستگاه‌ها و سهم استان از سهمیه ملی دستگاه‌ها مشخص می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با انجام هرچه سریعتر اقدامات لازم زمینه برگزاری آزمون استخدامی یاد شده در اسفندماه سال جاری ایجاد شود.

آقاصادقی گفت: براساس طرح مهرآفرین، برای هر استان سهمیه استخدامی مشخصی در نظر گرفته شده است و این سهمیه برای استان مرکزی هزار و ۳۴۳ نفر است که البته تعدادی از این سهمیه که ۵۵۰ نفر است، طی سال جاری مورد استفاده قرار گرفته و این امکان وجود دارد که تا پایان سال حدود ۸۰۰ نفر دیگر هم استخدام ادارات و نهادهای دولتی شوند.

وی اولویت را در جذب سهمیه استانی استخدام‌ها با بومی‌سازی استخدام، مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و دستگاه‌های اجرایی که ردیف اعتباری استانی دارند عنوان کرد.

معاون استاندار مرکزی در پایان، خاطرنشان کرد: جهت تسریع در این امر و اجرای هرچه سریعتر مصوبه یک تیم کاری در این معاونت در حال انجام اقدامات مربوطه است