امروز امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, Apr 25, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


دفتر نشریه «صبح ساوه» در آتش سوخت و اموالش به سرقت رفت!

دفتر نشریه «صبح ساوه» در آتش سوخت و اموالش به سرقت رفت!

کد مطلب: 51328 | تاریخ ارسال: 11 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

سردبیر نشریه «صبح ساوه» از آتش گرفتن دفتر این نشریه و به سرقت رفتن تمامی اموالش خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، روح اله عالم زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: متاسفانه این آتش سوزی برای بار دوم در دفتر نشریه صبح ساوه اتفاق افتاده است که در دفعه اول (حدود 4 ماه پیش) مشخصا یکی از شماره های نشریه در آتش سوخت و این دفعه کل دفتر نشریه در آتش سوخته است.

وی بیان کرد: پس از سرقت و آتش سوزی در نشریه، مراتب را به فرماندار ساوه به عنوان رئیس شورای تامین اطلاع دادیم که ایشان با جدیت و در اسرع وقت دستورات لازم را به نیروی انتظامی و دادستان ساوه دادند و خوشبختانه شخص دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس امنیت با حضور در محل دفتر وضعیت آتش سوزی و سرقت را بررسی کردند.

سردبیر نشریه صبح ساوه گفت: دلیل آتش سوزی در دست بررسی است و بنده نمی خواهم در مورد عمدی یا غیر عمدی بودن آن اظهار نظر کنم اما، سرقتی که از این دفتر نشریه صورت گرفته است بسیار وقیحانه و زننده است.

وی تصریح کرد: البته این سرقت نمی تواند چهره امنیتی ساوه را مخدوش کند چرا که بنده به جدیت و تلاش نیروی انتظامی و دادستان محترم اعتقاد دارم و یقین دارم کلیه عوامل این حادثه دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

عالم زاده در پایان خاطر نشان کرد: امکان دارد انتشار نشریه صبح ساوه به تعویق بیفتد اما مطمئنا صبح ساوه زنده است و به راه خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.