امروز امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday, Mar 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نماینده اراک : 300 نفر به دلیل وجود نیروگاه شازند سرطان گرفته‌اند

کد مطلب: 51268 | تاریخ ارسال: 9 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک مدعی شد که 300 نفر به دلیل وجود نیروگاه شازند در استان مبتلا به سرطان شده‌اند. / آصفری گفت:‌در طول 365 روز سال، 250 روز شهر اراک آلوده است و دلیل آن صرفا وجود نیروگاه شازند است اما متاسفانه هیچ تعهدی برای رفع آلودگی در شهر وجود ندارد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن آصفری در تذکر خود در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل وجود نیروگاه، شهر اراک از 365 روز سال 250 روز را در آلودگی می‌گذراند و هیچ تعهدی هم برای رفع آلودگی دراین شهر وجود ندارد.

وی گفت: روز گذشته در روستای خنداب که در کل 300 خانوار جمعیت دارد شش خانواده به دلیل عدم استاندارد جاده منطقه عزادار شدند، در این راستا جلسات متعددی با وزارت‌خانه‌های راه و سازمان انرژی اتمی برگزار شد که وزارت راه مطالعاتی را در این رابطه انجام داد که از آن تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه سازمان انرژی اتمی به تعهد خود عمل نکرد و اگر این سازمان به تعهدات خود جامه عمل می‌پوشاند، ما دیروز شاهد چنین اتفاق ناگواری نبودیم.

نماینده مردم اراک خاطر نشان کرد: اصل 50 قانون اساسی اشاره به محیط زیست دارد، اما متاسفانه توجهی از سوی سازمان محیط زیست برای رفع آلودگی شکل نمی‌گیرد و هر زمان که تهران آلوده می‌شود صداوسیمای ما بیدار می‌شود.

آصفری گفت:‌در طول 365 روز سال، 250 روز شهر اراک آلوده است و دلیل آن صرفا وجود نیروگاه شازند است اما متاسفانه هیچ تعهدی برای رفع آلودگی در شهر وجود ندارد.

وی با بیان این‌که «‌300 نفر به دلیل گرفتار شدن به بیماری سرطان در نوبت بیمارستان هستند» مدعی شد: دلیل عمده این بیماری وجود نیروگاه و آلودگی ناشی از آن است؛ لذا خواهشمندیم معضل آلودگی برطرف شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.