- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

مشروح برنامه نود درباره انتخابات هيئت فوتبال استان مركزي

در بخش هاي پاياني برنامه نود وضعيت انتخابات هيئت فوتبال استان مرکزي مورد بررسي قرار گرفت. غفاري سال هاست رياست هيئت فوتبال استان مرکزي را برعهده دارد. ساير کانديداها نسبت به اساسنامه اعتراض داشتند و معتقد بودند که اساسنامه به نحوي است که هر بار انتخابات انجام شود افراد رأي دهنده طوري چيده مي شوند که غفاري به عنوان رئيس انتخاب خواهد شد. در اين برنامه دقايقي به بررسي اين موضوع پرداخته شد.

در ابتداي اين بخش گزارشي از برگزاري اين انتخابات در اراك تهيه شد و اعتراضاتي كه تماشاگران به اين اقدام داشتند را به تصوير كشيد. پناهي ، رضا قاسمي و نيك عهد از جمله كساني بودند كه به اين انتخابات اعتراض شديدي داشتند.

در اين بخش غفاري رياست هيئت فوتبال استان مركزي و رجائيان و شمشيري كانديدا هاي رياست مهمانان برنامه ي نود بودند.
ابتدا غفاري روي خط امد و با دفاع از سلامت انتخابات گفت: كه هيچ تقلب و مشكلي در اين موضوع پيش نيامده و همه كارها طبق قانون انجام شده است.من شناخته شده هستم. وي در پاسخ به سوال فردوسي پور مبني بر اين كه چند سال است كه رياست اين هيئت را بر عهده دارد تصريح كرد: از وقتي كه انتخابات در سال 78 برگزار شد بنده رئيس هيئت بوده ام تا به امروز.وي ادامه داد: من در گذشته داور بوده ام و هر هيئتي كه روي كار مي آمد به بنده پيشنهاد همكاري مي داد.
پس از غفاري نوبت به محمد رجائيان رسيد. وي در سخنانش ابراز داشت: آقاي غفاري حدود سي سال است كه در هيئت فوتبال استان مركزي حضور دارند. وي ادامه داد: از 29 نفري كه در انتخابات حق راي داشتند دو نفر رئيس فدراسيون و رئيس هيئت هستند كه مشخص است آن ها به آقاي غفاري راي دادند.12 نفر روساي هيئت هاي شهرستان ها هستند كه قبل از انتخابات آقاي غفاري براي اين دوستان تقاضاي تشويقي و پاداش كرده اند. آقاي غفاري نيز با اين ليست نفرات مطمئن است كه حتما راي مي آورد. به همين دليل است كه آقاي كفاشيان با شجاعت كامل اعلام استعفا مي كند. چرا كه وي نيز مانند رئيس هيئت ما مطمئن است كه مجمع دوباره به ايشان راي خواهد داد. وي در ادامه افزود: 2 نفر از دليجان امده بودند كه رئيس هيئت به كمك رئيس فدراسيون امتياز يك تيم فوتبال بانوان ليگ برتري را به آن ها دادند و مشخص است كه راي آن دو هم با آقاي غفاري است.
همچنين در خلال برنامه نامه هايي درباره سخنان رجائيان مبني بر پاداش به روساي هيئت ها نشان داده شد.
شمشيري ديگر مهمان تلفني اين برنامه بود. وي گفت: ما قدرت رقابت با آقاي غفاري را نداريم زيرا اساسنامه ي ظالمانه  فدراسيون فوتبال اين امكان را از ما گرفته است. وي ادامه داد: پيشكسوتان ما در فوتبال اصلا در انتخابات شركت نمي كنند. وي در بخش ديگري از سخنانش افزود: اطلاعيه مجمع بايد در يك روزنامه  چاپ شود نه در يك هفته نامه. وي ادامه داد: براي اقاي ملكي متاسفم كه ايشان نمي دانند كه در اين شهر روزنامه “نويد” وجود دارد.
در انتهاي برنامه غفاري دوباره روي خط آمد و گفت: هيئت هاي شهرستان ها در خواست كمك مالي داشتند و وظيفه ي هيئت استان هم اين است كه به آن ها كمك كند.
نكته ي جالب در اين بحث اين بود كه فردوسي پور نام مجري شبكه ي آفتاب را به اشتباه “حاجي زاده” بيان مي كرد كه در پايان برنامه با عذر خواهي آن را اصلاح نمود.
همچنين مقرر گرديد تا در برنامه هفته آينده نيز اين موضوع مورد بررسي قرار بگيرد.