امروز امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, Apr 25, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دستگیری باند اراذل و اوباش معروف به طوقی در اراک

کد مطلب: 51130 | تاریخ ارسال: 5 ژانویه 2013 | چاپ صفحه

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اراک باند اراذل و اوباش معروف به طوقی دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اعلام این خبر افزود: این نام مستعاریست که ( وحشی ) ، ( روباه ) و ( شغال ) برای خودشان انتخاب کرده بودند .آنها با اجاره منزلی در حاشیه شهر اراک به منظور پیاده کردن اهداف پلید و شوم خود با ایجاد رعب و وحشت شرایطی را فراهم آورده بودند که مردم محل از ترس حاضربه معرفی آنها به پلیس نبودند .

سرهنک مصطفی و یسمه ای اضافه کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر اینکه توسط سه نفر به زور وادار به امضای قولنامه ای شده و طی آن خودروی شخصی اش را از وی گرفته اند موضوع به صورت وی‍‍ژه در دستور ماموران کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت .

وی عنوان داشت کارکنان تجسس کلانتری بعد از چند روز تحقیق متوجه شدند که نامبردگان با نام های مستعار ( وحشی ) ، ( روباه ) و ( شغال ) در یکی از محلات حاشیه شهر اراک زندگی می کنند و با ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی از دید پلیس مخفی مانده اند .

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت : با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و با هماهنگی با مقام قضایی نهایتا روز گذشته در حالیکه متهمین که 3 مرد بودند و متوجه حضور پلیس شده و قصد ترک مخفیگاه خود را داشتند دستگیر و از محل سکونت آنها تعدادی سلاح سرد از نوع قمه ، قولنامه های ساختگی ، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و مقداری مواد مخدر کشف گردید .

سرهنگ «ویسمه ای» در خاتمه با هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی در سطح شهر اراک عنوان داشت امروز پلیس به پشتوانه مردم شریف و فهیم اراک و همکاری خوب دستگاه قضایی یک پلیس بوده که با جدیت با اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.