- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

اولین برف زمستانی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، اولین بارش زمستانی برف از آغازین ساعات صبح امروز شهر صنعتی اراک را در بر گرفت و انتظار مردم این شهر را برای دیدن این نعمت زیبای الهی به سرآورد.

طی روزهای گذشته بارش برف در سایر نقاط استان و کشور و عدم بارش آن در اراک موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده بود که خوشبختانه با بارش امروز این نگرانی برطرف شده و اراک نیز به لیست شهرهای سپیدپوش کشور اضافه شد.

بارش باران روز گذشته در اراک، امروز به بارش برف تبدیل شد و در حال حاضر نزول این نعمت سرشار الهی با حجم قابل توجهی در اراک ادامه دارد.

هاشمی مدیرکل هواشناسی استان مرکزی در اینباره به خبرنگار ایسنا، گفت: بارش برف در اراک تا بعد از ظهر امروز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از عصر امروز بارش برف قطع خواهد شد، تصریح کرد: با قطع بارش برف هوای سرد و مه‌آلود اراک را فراخواهد گرفت و در روزهای آینده با افت دمای بین پنج تا 10 درجه سانتیگراد در استان روبرو خواهیم بود.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به سرد شدن هوا در روزهای آتی تا اواسط هفته آینده سرمای هوا و مه تابشی صبحگاهی پدیده‌های قالب هواشناسی را تشکیل می‌دهند.