- مرکزی دیلی - http://old.markazidaily.ir -

برگزاری سمینار تخصصی امنیت شبکه و مقابله با هک و نفوذ در اراک

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی [1] ، مدیر مجتمع گفت : با توجه به نیاز مبرم کشور به پرورش متخصصان شبکه در موضوع امنیت داده ها ، دپارتمان آموزش مجتمع ، سمینار تخصصی امنیت شبکه را برنامه ریزی نموده است.

محمد هادی بیات در ادامه افزود : نهم آذر ماه سال جاری ، با حضور متخصصین مطرح کشوری حوزه امنیت شبکه ، سرفصل های کاربردی این موضوع به مدت 8 ساعت همراه با ارائه گواهینامه معتبر برای شرکت کنندگان ، ارائه خواهد شد.

وی درباره کاربردی بودن مباحث مطروحه در این همایش هم اینچنین افزود : با توجه به نیازسنجی انجام شده مباحث مبتلا به عرصه شبکه و امنیت برای کاربران به نحو مطلوبی چینش شده است که ضمن تلفیق مباحث کاربردی تئوری و مباحث عملی با ذکر نمونه مثال ، بهترین برآیند آموزشی برای شرکت کنندگان فراهم آید. همچنین در انتخاب مدرسین هم دقت خاصی بعمل آمده است تا از مدرسین دانشگاهی همراه با سابقه عملی قابل توجه با قدرت بیان بالا استفاده گردد.

شایان ذکر است با توجه به محدودیت ظرفیت همایش و اولویت متخصصان سازمان ها و ادارات بر شرکت کنندگان آزاد ، علاقمندان می توانند تا پایان وقت اداری روز ششم آذرماه نسبت به اعلام تمایل و ثبت نام جهت حضور در این نمایشگاه اقدام فرمایند.

[2]

برخی از سرفصل های همایش عبارتند از :

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.ITMarkazi.ir [3]  مراجعه نموده و یا با شماره همراه مسئول برگزاری همایش ( 09373020032 ) تماس حاصل فرمایید.

آدرس مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی : اراک ، بلوار جهاد ( هپکو ) ، شهرک شهید بهشتی فاز یک ، فرهنگسرای آیینه

تلفکس : 3138051 الی 3 داخلی 307