امروز امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, Apr 25, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



شروع به کار زودهنگام ستادهای انتخاباتی در اراک و یک تذکر مهم

کد مطلب: 47126 | تاریخ ارسال: 15 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

البته سوال اینجاست که چرا این اقایان با این شتاب شروع به راه اندازی دفتر نموده اند آیا واقعا برای وارد شدن به انتخابات زود نیست؟

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سپید نیوز ، شهر اراک همیشه در انتخابات های ریاست جمهوری،مجلس شورای اسلامی و شورای شهر واقعا عجیب بوده یا همیشه دیر وارد عرصه میشده یا خیلی زود ،تبلیغات غیر رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی یک سال و نیم زودتردر اراک شروع شد و باعث ایجاد برخی فضاهای مثبت و منفی در بین کاندیداها و اطرافیان انها شد.

تا انتخابات ریاست جمهوری بیش از یک سال باقی است اما زودتر از پایتخت برخی از اشخاص در شهر اراک این فعالیت را آغاز کرده اند.

شنیده هایی حاکی از ان است که یکی از کاندیدهای احتمالی دوره یازدهم ریاست جمهوری کشور در برخی استان ها شروع به فعالیت کرده ، که که استان مرکزی نیز جزو این استانها است در شهر اراک و در نزدیکی یکی از میادین اصلی شهر دفتری به صورت غیر علنی شروع به فعالیت و برنامه ریزی در جهت جذب اقشار مختلف برای برنامه ریزی تبلیغاتی انتخاباتی میباشد.

که به زودی دیگر کاندیدهای احتمالی نیز در استان مرکزی دفاتری راه اندازی خواهند کرد.

البته سوال اینجاست که چرا این اقایان با این شتاب شروع به راه اندازی دفتر نموده اند آیا واقعا برای وارد شدن به انتخابات زود نیست؟

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.