امروز امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / Thursday, Mar 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تجربه مهم انتخابات 22 خرداد

کد مطلب: 43864 | تاریخ ارسال: 12 جولای 2012 | چاپ صفحه

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری 12/5/88

تجربه مهم انتخابات 22خرداد اين است كه اگر در عرصه سياسي و اجتماعي به يكديگر بدبين باشيم و به چشم دشمن به هم نگاه كنيم و اگر فكر و بصيرت نداشته باشيم، از سوي دشمنان حقيقي ضربه مي خوريم.
رهبر معظم انقلاب اسلامي تاكيد كردند: آحاد ملت، همه مسئولان، صاحبان گرايشهاي مختلف سياسي، دلبستگان به كشور و نظام، همه و همه بايد به معناي واقعي بيدار و هوشيار باشند كه البته ملت خوشبختانه هوشيار بود و نگذاشت دشمن در فضاي غبارآلود، به اهداف خود برسد.
حضرت آيت الله خامنه اي دشمنان را نيز به تجربه اندوزي از حوادث اخير دعوت كردند و تاكيد كردند: دشمن بداند كه با چه ملت و نظامي روبروست و تصور نكند با كارهاي پيش پا افتاده مي تواند ملت را به زانو درآورد.
رهبر انقلاب اسلامي در همين زمينه هشدار دادند: دشمنان در اين خيال نباشند كه با تقليد مغلوط از حضور عظيم مردم در انقلاب پرشكوه 1357 و در يك كاريكاتور از آن حركت عظيم، مي توانند به نظام اسلامي ضربه بزنند چرا كه اين نظام مقتدر و ريشه دار با اين كارها شكست نخواهد خورد.
حضرت آيت الله خامنه اي، ايمان و هوشياري ملت را، مانع موفقيت دشمن خواندند و با اشاره به وجود نمونه هايي از سوء استفاده از عقايد ديني مردم در تاريخ ايران تأكيد كردند: با مسجد ضرار و تقليد از امام بزرگواري كه از عمق دل و جان غرق قرآن بود نمي توان اين مردم آگاه را فريب داد چرا كه دل اين ملت، به نور ايمان روشن است.( بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری 12/5/88 )

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.