امروز امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سرگردانی مسافرین پرواز اراک در فرودگاه مشهد

کد مطلب: 34950 | تاریخ ارسال: 26 نوامبر 2011 | چاپ صفحه

متاسفانه بدلیل عدم نظارت صحیح بر روند ارائه خدمت به مردم شریف استان مرکزی و پاسخگو نبودن مسئولین تعداد کثیری از همشهریان عزیزمان روز جمعه به بهانه مه آلودگی هوای اراک در فرودگاه مشهد سرگردان بودند .

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مرکزی نیوز ؛ کاروان متشکل از پدران و مادران معظم شهداء که از شازند به پابوس امام رضا علیه السلام مشرف شده بودند و غالب این بزرگواران را سالخوردگان تشکیل می دادند ، عده ای دیگر از هم استانی های عزیز که با تبلیغات گسترده شرکت های هواپیمایی سفر با هواپیما را انتخاب کرده بودند ، از ساعت ۹ صبح روز جمعه در فرودگاه مشهد بدلیل آنچه دفترهای هواپیمایی مستقر در فرودگاه مشهد مه آلودگی هوا و کنسل شدن پرواز اعلام می داشتند تا پاسی از شب در فرودگاه مشهد سرگردان بودند .

یکی از مسافرین که به همراه همسر و نوزاد خود در فرودگاه سرگردان بود به خبرنگار مرکزی نیوز گفت ، مه آلودگی هوای اراک بهانه ای برای کنسل کردن پرواز شده و هیچ کسی هم پاسخگو نیست . حتی درخواست کرده ایم که به جای اراک به تهران پرواز کنیم تا حداقل باقی راه را با ماشین برویم ولی می گویند این مشکل شماست .

پدر شهید سالخورده دیگری که با همسر خود بر سر ماندن یا رفتن بحث می کند می گوید از اولش که به فرودگاه اراک آمدم اطمینان داشتم که یک طرف از این پروازها به سرانجام نمی رسد .

مسافر عصبانی دیگری که نحوه پاسخگویی مسئولین ایرلاین به سختی او را ناراحت و عصبی نموده می گوید بنویس فرودگاه هواپیماهای سم پاشی نه فرودگاه هواپیماهای مسافرتی ….

بی توجهی و عدم پذیرش مسئولیت در قبال مشکلات جسمی سالمندان پرواز کنسل شده و سرگردانی مسافرین در فرودگاه مشهد ، لاجرم عده ای را به ایستگاه راه آهن مشهد و عده ای دیگر را نیز به ترمینال مشهد راهی کرد .

در کنار بی تعهدی ایرلاینی که تنها بلیط فروخته و حاضر به پذیرش هیچ مسئولیتی نیست ، مع الاسف باید گفت ساخت فرودگاهی با استانداردهای پائین در کنار کویر که در شرایط عادی نیز دچار مشکلات عدیده ای همچون مه گرفتگی و غبار صبحگاهی است نیز بر کاسته شدن از سطح خدمت رسانی این فرودگاه افزوده است .

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.